Re: motorový olej

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Září 12 19:58:52 CEST 2016

A jaké by ty zkušenosti dotyčný vlastně měl mít?
Že by se po daném oleji motor zadřel po pár kilometrech to se asi nestane,
takový olej se snad ani nevyrábí a neprodává.

A jestli by danému člověku motor s jiným olejem vydržel 350 tis. km a s
tímhle
za stejných podmínek třeba 320 tis. km nebo naopak 380 tis. km, to asi nikdo
dopředu (ale ani zpětně) vědět nebude.

A že by to auto s tímto olejem "nějak jinak táhlo" je asi hodně subjektivní
hodnocení. Něco jako "hudba, nahraná na CD-R firmy X je průzračnější,
má jasněji prokleslené výšky a sytější basy než na CD-R firmy Y."

PL