ESP8266

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pondělí Září 12 17:06:56 CEST 2016

Zdravím,

chtěl bych se zeptat zda někdo nemáte zkušenosti s wifi modulky s ESP8266?
Mám následující problém. U čínských modulků ESP-01 používám moc pěkný firmware ESP-LINK (transparent serial bridge).

Teď mi přišly z Číny nové modulky (na první pohled stejné), ale po nahrání fw nic (ani síť není vidět).
Po bližším prozkoumání jsem zjistil, že původní modulky mají pamět 512kB a ty nové 1MB. Tak jsem do toho nového flashnul standardní fw a s tím to kupodivu funguje.

U toho firmwaru ESP-LINK je popis přehrání fw. Dle návodu by to mělo fungovat pro libovolně velkou paměť, jen ten poslední blok (blank.bin) se má umístit na konec paměti
(tzn. z 0x7E000 u 512kB na 0xFE000 u 1MB).

Díky za pomoc

Martin