Jak si elegantne zneprijemnit zivot...

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Září 12 02:20:11 CEST 2016

Zdravim,

neda mi to se nepochlubit:

Po dlouhe dobe jsem si nasel cas a hraju si s modemem Neowam M590
(cinske moduly, cinskacena, used, chodi mi jeden ze tri).

Kdyz uz jsem jakz takz vyresil napajeni (mrcha, ve spickach pry az 2A,
porad se mi restartoval), poslal jsem si SMS. Velke nadseni, SMS po
nekolika neuspesnych pokusech dorazila. V mobilu se mi ale neukazalo
cislo, jen identifikace "Mobil.cz". Sakra, ze bych se nejak blbe
prihlasil k siti, vypnul identifikaci nebo kteryho draka? Tri hodiny
cteni datasheetu, dalsich zkousek, hledani rozumu po netu - bez
vysledku, navic ten modul nastaveni CLIP/CLIR ani nema umet.

Pak jsem si sel zakourit, telefon jsem si vzal s sebou, prochazim ho,
listuju, kouknu jeste jednou na zpravy - a neverim svym ocim: Ja debil
jsem si samozrejme ulozil cislo me "testovaci" SIMky do telefonu a
nenapadlo me nic lepsiho, nez si ho nazvat prave "Mobil.cz", kretena
jednoho.

Protoze jsem se setkal s tim, ze se mi do telefonu "nejak" vnuti
identifikace odesilatele, i kdyz ho nemam v telefonu (operator, banka),
mel jsem za to, ze se jedna prave o tento pripad... Uz jsem ho
prejmenoval, ale vyskolilo mne to hezky.

No nic, jdu spat, za vikend uz bylo radosti dost :)

Pavel Kutina