Identifikace elektronky

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Září 11 19:58:19 CEST 2016

Hmm tak jsem vytahnul makroobjektiv a kdyz jsem to nasvitil tak jsem
objevil stopy F31 (na druhe strane co je to 34 a EY) takze to evidentne
je originalni tesla 6F31 - navic jsem se naprosto mylne domnival, ze
ekvivalent musi byt stejne vysoky - a ona ta ruska 6K4P je opravdu skoro
o 5mm vyssi.

Takze pardon za poplasnou zpravu.

RV