Re: Přesnost rozměrů v knihovnách při osazování automatem

Neděle Září 11 19:03:47 CEST 2016

On 10 Sep 2016 at 21:26, Petr Labaj wrote:
> Navíc u TH prvků jsou tam vesměs nesmyslně velké průměry děr a naopak
> zbytečně malé průměry padů.
Tak to mě svým způsobem těší, že v tom nejsem sám. Buď jsem si každou součástku co
jsem použil upravil, anebo to pak globálně doháněl přes DRC. Speciálně při ruční
výrobě. Ale na strojově osazovaných deskách ty pady bývají dost tenké, třeba to je
úmysl.
Rozhozený rastr pinů jsem ale satím potkal snad jen jednou. Tak či tak, jednou se to
opraví a pak už jen používá.

Mě chybí možnost říct si v eagle jednoduše u něčeho s od výroby dlouhejma nožičkama
(odpory, diody apod.), jak daleko je chci vést, občas se mi hodí natáhnout nohu dál
a vyhnout se tak křížení nebo delšímu routování. Ne že by to nešlo, udělá se další
pouzdro a pin se posune, ale pak se mi ty pouzdra množí... (jo a taky se teda dá
ručně patchnout ten soubor, ale to teda zhůvěřilost)

D.O.