PL2303 ve Windows 10 ?

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Září 11 17:30:00 CEST 2016

Dobrý den,

Teď jsem potřeboval připojit programátor k PC na kterém jsem přešel z
Windows 7 na Windows 10. A zjistil jsem že mám smůlu. Převodník
USB<->COM PL2303 je ve správci zařízení označen žlutě a nefunguje.
Stáhnul jsem aktuální ovladače a přeinstaloval je. Dopadlo to stejně.

Začal jsem hledat informace a zjistil jsem že ve Windows 8 a výše už
jsou nejsou podporovány starší verze čipu PL2303 ?

       - Windows 8 is supported only in following chip versions:
           - PL2303HXD (HX Rev D)
           - PL2303EA (ESD protection)
           - PL2303RA (Built-in transceiver)
           - PL2303SA (SOP8 package)
           - PL2303TA (PL2303HXA/XA replacement)
           - PL2303TB (12 GPIO)

Například v tom programátoru mám PL2303HX. Vyzkoušel jsem několik
převodníků s PL2303 co jsem doma našel a nefunguje ani jediný.

Je možné že v Windows 10 opravdu nejsou podporovány tisíce zařízení se
starším čipem nebo dělám něco blbě ?

     Martin.