domácí/venkovní kamera

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Neděle Září 11 14:23:41 CEST 2016

Hola,

poslední dobou nám zase ve vnitrobloku řádí individuum, které se patrně
potřebuje dokázat, že je nad věcí a propichuje pneumatiky. Dům je sice
okamerován jak v 1984, ale správce systému tvrdí, že je to jen pro
potřeby družstva pro případ poškození budovy. Že by ten záznam sice mohl
stáhnout, ale je to pro něj práce navíc a dělat ji nebude. Policajti si
to od něj sice můžou vyžádat (když podám žalobu), ale než se k tomu
dostanou, záznamy odrolují.

Auto (většinou) parkuju pod vlastním oknem, takže se nabízí možnost na
parapet vytáhnout kameru. Otázka je, jestli s tímhle má někdo
zkušenosti? Protože co jsem tak našel, obvykle ty kamery mají okolo
1Mpx, což mi přijde na případnou identifikaci dost málo.

Alternativně mě napadá vybavit kamerovým systémem samotné auto. Už jsem
o tom uvažoval i pro případ (nejen vlastní) nehody. Pokud by ten systém
uměl fungovat i s nenastartovaným autem (což by snad měl, čekal bych, že
bude natáčet i po nehodě, kdy třeba kus auta chybí), hádám s nezávislým
napájením, nočním přísvitem a zvládne zabrat celé okolí auta (čili asi
čtyři kousky, plus asi jeden na vnitřek auta). Ideálně kdyby se to
zároveň umělo samo připojit před domem na wifinu a zazálohovat záznamy z
poslední doby. Existuje vůbec něco takového?

T.