Re: nabíječka LIpol Parkside PABS18-Li B2-2 - Vyřešno

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Září 11 00:55:50 CEST 2016

modul s TP4056 - Rprog lze nahradit několika odpory spojenými přes
tranzistor se zemí nebo třetí stav.

2S nabíjím tak, že dvojitým přepínačem ON-OFF přepnu aku z 2S do 1S a
odpojím od zátěže.

----- Původní zpráva -----
Od: Zdeněk Aster

Nenarazil jste někdo náhodou na takový modul co je v odkazu níže (nabijecka
CC/CV),
ale který by šel řídit elektronicky ne potenciometry, aby to šlo ovládat
procesorem,
já už to hledal několikrát, ale nenašel jsem správný výraz....

Vím šlo by to asi udělat, elektronické potenciometry, či to nějak ohnout,
ale když číňan
má vše, tak proč se namáhat...... Případně modelářská nabíječka, která by
byla ovládaná
z pc a měla dokumentaci jak s ní komunikovat, těch je taky hodně,