Aktivace WIN XP

Hw@itherm.cz hw na itherm.cz
Sobota Září 10 11:44:20 CEST 2016

Normalne aktivovat telefonem.
Jen si musite najit spravne cislo protoze to zdrama uz nechodi.

Bezne tak aktivuju xp na vyrobnich strojich.

Pavel

-----Původní zpráva-----
Od: Zdeněk
Odesl.:  10-09-2016, 08:03
Komu: "'HW-news'"
Předm.: RE: Aktivace WIN XP

Taky jsem na to narazil. Navíc se XP po opravě instalace dostala do stavu,
kdy chtěla aktivaci, ale zároveň mne nepustila na obrazovku, kde se ta
aktivace provádí.

Obejít se to dá například pomocí nelegálního SW, pokud to tedy nepovažujete
za "nečestné a nesportovní". :-)
Byl to nějaký XP aktivator a fungoval bez problémů. Do nedávna jsem na tom
XP fungoval.

Zdeněk