OT: CNG nadrz na vareni

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Září 9 18:41:03 CEST 2016

Ať se pitomci kousnou do řiti. A co se týká závadných klíčových slov,
čím víc jich bude, tím lépe. Pokud "oni" vůči "nám" používají
zpravodajské techniky, tak "my" snad můžem taky, ať už ti "oni" jsou
kdokoliv, ne? A pokud je nepoužívají, tak si tady snad můžeme psát co
chceme?

Aleš Procháska