Re: OT Hypertrofovaná korektnost - bylo CNG nadrz na vareni

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Září 9 18:00:35 CEST 2016

Ono spíš jedno z těch 2 slov může počet čtenářů naopak snížit kvůli filtrům
a blacklistům. Takže já osobně bych byl pro vymazání toho slova, případně
nahrazení něčím, kde zůstane český smysl zachován, ale nebude to provařené
anglické.

Pokud chceme zvýšit čtenost u vládních agentur, přidal bych třeba:
enriched uranium, zippe centrifuge, plutonium separation and isotopes,
neutron travell, barns, heavy water, purex, critical mass, fission
:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: Petr Labaj
To myslíte vážně nebo si děláte srandu?
To už jsou všichni skutečně tak předposraní ze sluníčkářsko-korekčnické
atmosféry, že už pouhé napsání termínu považujete za závadné a nebezpečné?
A že to tu čtou úchylové - to jako toho úchyla má vzrušit, že vidí napsaná
2 slova "dětské porno" ? Tak pokud ho tohle fakt vzrušuje, tak si je snad
ve svém editoru může napsat taky a clipboardem namnožit třeba 1000x,
pak bude 1000x víc vzrušený.

To nám za chvíli klasická scénka ze Švejka, kdy hostinský dostal 7 let
za to,
že řekl, že mouchy dělaly na císaře pána bude připadat, jako že to byla
hrozně benevolentní doba a že měl dostat rovnou provaz.

Nejhorší je smrt z vyděšení.

PL