RE: koutový odražeč

Aleš Procháska prochaska na divesoft.cz
Středa Září 7 11:16:11 CEST 2016

A co použít bílou odrazku k přívěsnému vozíku? To je přesně ten kousek plastu za pár korun, k dostání v každé Mototechně. Tedy pokud Mototechny už nezrušili...

Aleš Procháska

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Robert Holas
Sent: Wednesday, September 07, 2016 8:51 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: koutový odražeč

Na odraz paprsku laserových dálkoměrů používáme samolepící odraznou pásku od 3M (šířka 50mm - primárně asi určená na zadní čela kamionů).
Funguje bez problému i na 50m.

Nebo sehnat plastovou odrazku ze starých reflexních značek. Ty značky byly sestavené z jednotlivých odrazek a překryté plexisklem. To byly v podstatě malé koutové odražeče vedle sebe vylisované z plastu. Vyráběly se v osmdesátých letech snad někde v Jablonci n.N. Možná se jako odrazky vyrábějí stále.