Re: koutový odražeč

Úterý Září 6 22:39:30 CEST 2016

Před mnoha lety jsem viděl v televizi pořad o tom, jak vyvíjeli výrobu
odrazivých materiálů do cedulí. Až skutečně došli k tomu rastru, kde
každý element je v podstatě koutový odražeč. Dokonce ty úhly jsou tam
snad takové, že na rozhraní plast/vzduch dochází k totálnímu odrazu a
nepotřebuje to zrcadlovou vrstvu.

Anděl