OT alternativny navod na obsluhu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Září 4 15:27:44 CEST 2016

V rodine pribudol novy radiobudik "znacky" Sencor SRC170
http://www.sencor.eu/radio-clocks/src-170-gn . Ak by to niekto nevedel,
Sencor je brand pre dalekovychodny tovar dovazany firmou sidliacou v CR.
Dokonca priamo na stitku tohto radiobudika je napisane, ze je "designed" v
CR, by ma zaujimalo co to presne znamena :-)

Pristroj funguje podla ocakavani, daju sa mu z technickej stranky vytknut
len malickosti, ktore sa najdu na kazdom podobnom pristroji (samozrejme po
niekolkych dnoch nemozno posudit tie veci, co sa prejavia pri dlhodobom
pouzivani). Prilozeny navod (pricom treba povedat, ze tam bol, papierovy,
a vo vsetkych jazykovych mutaciach, a tiez treba povedat ze sa da lahko
najst aj na internete na horeuvedenej stranke produktu, za co Sencor
chvalim) vsak nepopisuje vsetky funkcie, naviac na spustenie rezimu
nastavovania budika treba urobit urcity trik - prislusne tlacitko stlacit
najprv kratko nasledne dlho - co nie je uplne pochopitelne z toho navodu.
Mnohe recenzie na internete tiez vycitaju pomerne zlozite ovladanie a nie
prilis dobry navod, napr.
https://www.mall.cz/radiobudiky/sencor-src-170-or?tab=reviews#tabs ci
http://radioprijimace-radiobudiky.heureka.cz/sencor-src-170/recenze/ alebo
https://www.alza.sk/recenzia/sencor-src-170-gn-zeleny-521478.htm .

Nuz tak som si sadol a spisal "amatersky" navod,
http://www.efton.sk/misc/radiobudik_sencor.xhtml

Prosim o komentar.

Dalej, existuje nejaka stranka, kde by sa podobne "amaterske" navody
zhromazdovali, kam by som mohol prispiet?

Dakujem,

wek