Vycisteni elektronkoveho sasi radia

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Září 2 14:13:18 CEST 2016

No nevím co má tazatel v plánu se zařízením, ale pokud bych ho plánoval i používat a ne se jen dívat, tak bych neriskoval
a propláchl pouze izopropylem. Ne, že by to jinak nešlo, ale co jsem četl (nejsouc políben materiálovým oborem, tak mě
nezbývá než jim věřit :-) tak jiné materiály mohu vnést v kombinaci s nečistotami na povrchu a dokonce i něm (plošný spoj)
postupně se rozšířující vodivé kanálky zkracující životnost zařízení. Ono by to asi ani u tohoto typu elektroniky
nevadilo, ale opravdu si netroufám nic prohlašovat.

Jinak bych si dal pozor na cívky. Bývávali fixovány nějakým voskem a mohl by se vyplavit, nebo změknout.