Vycisteni elektronkoveho sasi radia

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Září 2 12:15:01 CEST 2016

Kdysi tady někdo psal jak čistí zdroje do PC.
Uzavíratelný kyblík, vlažná voda, prací prášek.
Vložit, třepat, nemíchat, vylít, opláchnout a vysušit a to důkladně a
nechat třeba i 14 dní vyschnout zbytky.
Prý se to leskne jak psí xoule. Sám jsem něco podobného zkoušel a
funguje to dobře.
PC skříně meju hustší mýdlovou vodou, jemným kartáčem. Neteř po
vyčištění nepoznala svůj počítač a tvrdila, že to není ten co mi přinesla.
Jindra Polívka