Re: OT: Kurvítka vs praèky

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Čtvrtek Září 1 21:30:54 CEST 2016

ale houby, jsou tam prednastavene kompletni progamy obslehnu cca z jine pracky. knoflikem se otoci na prislusny program a stiskne start :-)

uzivatelsky muze mit smysl zmenit otacky zdimani a teplotu ze zakladu daneo programu. ale pry je to zbytecne jelikoz se stejne pere na dva - tri zakladni programy.