OT: hledame vyvojare pro USB driver na STM32

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Září 1 20:08:15 CEST 2016

Už jsem to zaznamenal na hw.cz, což o to na zimu by to byla docela dobrá
zábava, vidím tam však několik ale
1. Na FS bulk přenos je ten požadavek 10Mbps asi nereálný. Takže co s
tím - HS externí PHY nebo jinak ?
2. Síťové rozhraní bude vyžadovat IP stack. To bude dělat kdo ?
3. Nějaký časový plán, termíny - není to triviální věc.

Osobně bych se spíš snažil použít nějaký modul, který unese Linuxové
jádro. Tedy pokud to nevyrábíte na vagóny. Tak byste se vyhnul mnoha
problémům, které mohou skončit ve slepé uličce. Ale bez dalších
informací těžko radit.

Mrazík