Re: OT: Kurvítka vs pračky

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Čtvrtek Září 1 15:20:26 CEST 2016

Máte vyřešené i rozvrstvení prádla na začátku odstřeďování?

To by mne hodně zajímalo. Co jsem sledoval naši pračku, tak mi přišlo
že to řeší jen snížením otáček tak, aby prádlo které je na nejmenším
průměru se již neudrželo a přemístilo se, zatímco prádlo blíže k bubnu
se ještě udrží na místě.

Tomáš