Re: OT: Kurvítka vs pračky

Čtvrtek Září 1 10:56:26 CEST 2016

No a máte aspoň schéma? Ne že bych to potřeboval, pračka nám pere a
kdyby přestala, nejspíš bysme koupili novou. Přítulkyně by asi
nechtěla čekat 3 dny, než tam zamontuju arduino.

U mě je teda problém, že nevím, jak se pračka ovládá. To je ženská
práce a zatím jsem si nikdy nemusel prát sám. Takže ani netuším, jak
by měl vypadat program. Pravda je, že už jsem pračku opravoval (byl
vadný jazýčkový spínač polohy bubnu, součástka za korunu, ale příjít
na to mi chvíli trvalo).

Pokud nemáte schéma, tak byste ho IMHO měl stvořit, protože za dva
roky si nebudete nic pamatovat a až se to rozbije, oprava bude bez
schématu složitější.

P.K.