Re: OT-Win7 obsadí celou paměť

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Říjen 31 14:43:04 CET 2016

Řešením bylo to prostě nechat aktualizovat, pak dá pokoj. Ony ty čisté
Win7 s SP1 stahují desítky aktualizací. Po čisté instalaci jim to trvá
strašně dlouho.
Microsoft vydal "convenience rollup", takový neoficiální SP2 pro Win7:
http://diit.cz/clanek/windows-7-convenience-rollup-service-pack-2

Stáhnete jej zde:
http://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=3020369
http://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=3125574

To první je aktualizace, kterou ten balík vyžaduje. V tom balíku jsou
všechny aktualizace až do května 2016.

Martin Hanek