Re: OT-Win7 obsadí celou paměť

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Říjen 31 14:24:27 CET 2016

svchost.exe je "hromadný" spustitelný soubor, který obsluhuje služby.
když se podívate na jeho PID, tak v taskmanažeru v záložce služby jsou
vypsané služby a u nich je uvedený PID. Podle PIDu ztotožníte
svchost.exe se službou. jen problém, že služeb pod jedním svchost běží
několik, takže přesné určení která dělá potíže není možné.

ale jak psal předřečník velká pravděpodobnost jsou windows update.

petr