Zdroj z aukra

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Říjen 30 14:51:38 CET 2016

Od těch Poláků jsem už 2x nakupoval a vše proběhlo rychle a bez problémů.

Mám od nich zdroj Korad 30V/5A. Funguje k mé spokojenosti ale měl
poddimenzované chlazení. A já ho "inteligentně" přistrčil skoro až k
ústřednímu topení. To mě stálo regulační tranzistor. Vyměnil jsem ho za
výkonnější a místo původního kusu Al plechu jsem dal chladič z procesoru
(bez problémů se vešel). Od té doby zdroj pracuje bez problémů. Trochu
nepříjemné je to, že otáčky ventilátoru jsou řízeny od ztrátového výkonu
a ne od teploty chladiče. Takže ventilátor někdy hučí i tehdy kdy by
nemusel.

     Martin.