Kviz na vikend

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Říjen 29 13:58:52 CEST 2016

A ja mam zas doma trafo s vinutiami 1, 2, 4, 8, 16, 32, 64 a 128V
Samozrejme k tomu navrhnute a osadene plosaky ovladania - uz to chce
"len dokoncit" - cele je to hodene v kartonovej krabici na dne skrine
uz niekolko rokov a tak to asi este zopar rokov bude, kym to
nevyhodim.

Dňa 29. októbra 2016, 13:53, balu <balu na k-net.fr> napísal/a: