Platebn9 karty

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Říjen 27 23:31:34 CEST 2016

Zdravim,
ne docela chapu (ale asi chapat ani nechci) - ale polozim tu otazku
jinak: smiruji / identifikuji jenom statni slozky?

proc se tento proces natlaku obycejne omezuje jenom na oblast policie /
zpravodajska sluzba / stat - kteri maji do soukromych databaz docela
(zakonem) omezeny pristup.

u 'obycejnych' lidi to dokazu pochopit, ale u technicky vzdelanych a
praxi otrkanych lidi mne tato 'omezenost' docela privadi k cinnosti
'mlcky rameny krciti'

asi bych takovym lidem mnel zavidet, ze je nikdo nebombarduje na miru
sitymi reklamami (na netu, do emailu), nikdo jim po telefonu / smskach
nenabizi super-uber-cool sluzby, produkty a nikdo je neotravuje
'monitorovanym hovorem' se sexy zenskym hlasem

bohuzel svet uz lepsi nebude, technologie vali raketovym tempem kupredu.
operator lehce identifikuje osobu podle hlasu, mobil si odemykate
koukanim do kamery (i na letisti se musite podivat do kamery a system
porovna biometricky udaj v pasu s vasim okem aby vas pustil do dalsi
zony), nahravate ruzne fotky na net, chodite denne kolem destiek az
stovek kamer, kdekdo vas foti na ulici a dava na FB, platite v hospode
kartou / hotovosti - snima vas kamera, EET okamzite posila udaje o
platbe, ve vlaku se na vas divaji kamery, ...

takze kdyz nechci byt sledovan (kymkoliv, za jakymkoliv ucelem), tak se
odstehuji nekam do divociny kde neni minimalne 1000 km zadneho zivacka a
vychazet z jekyne budu jenom za tmy / mlhy / uraganu, protoze jinak mne
zachyti satelity.
anebo se rovnou zastrelim.

ano, kazdy clovek ma co 'skryvat' (ve smyslu, co komu je do toho, co
delam, kde delam a skym?). ale nebudu se tim stresovat - nepomuzu si.
pokud chci zit v teto spolecnosti (mysleno v spolecnosti lidi: kamaradu,
znamych, ...), na tomto miste (tam, kde si rikam domov) asi nezbyde, nez
se s tim 'smirit', a pocitat s tim (a podle toho jednat a konat).
podobne to bylo za totace - tam byl clovek taky docela pod drobnohledem
(ale samozrejme jinak) a dalo se s tim zit.
clovek prezije vsechno - snad i smrt :)

   Sam