Platebni karty

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 27 04:13:34 CEST 2016

Jo jo taky mám známého co má někoho kdo mu vytuneloval kartu,
taky to přičítal díky tomu, že má bezkontaktní kartu, že mu někdo

vyčetl údaje. Pravda je taková, že to byl skener při vybírání v

bankomatu, ale to některým lidem jde velmi těžko vysvětlit....

Prostě za to může bezkontaktní karta a někde v davu někdo

mu ukradl údaje....

Jinak karta byla použita někde v casinu myslím v Angllii, ale

banka to sama od sebe zablokovala.

Pravda, je že jak píše kolega, že systém hlídání funguje celkem

dobře, když jsem zaplatil trajekt v Řecku po internetu tak mi

taky do půl hodiny volali jestli to je ok.

Zdeněk Aster