Platebni karty

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Říjen 27 00:24:17 CEST 2016

Zdravim,

tak jsem si to zkusil, protoze jsem od prirody zvedav.
jenom nechapu, cemu se mam jako divit: je tam zaznam, log poslednich
transakci ...
neni mozne precist klice (tomu bych se i docela divil) - takze jsem v
naprosto klidu.

mne pripada tato hysterie kolem karet az smesna - EMV standard je docela
promakana v nasich koncinach.
v CR a v SR je dokonce prisnejsi, nez treba v Anglii, nebo ve statech

pokud dodrzuji urcita pravidla, karta je de facto nezneuzitelna - a kdyz
jo, obycejne banky garantuji refundaci 24 hodin zpetne od nahlaseni.
dalsi vec je defraud management bank i autorizacnich stredisek: docela
sofistikovany system ochrany uzivatele.
treba uz mi volali, jestli je to v poradku, ze jeden den si kupuji jao
obycejne neco v malym obchudku v CR a druhy den na jinem konci evropy.
byl jsem prijemne prekvapen - jo, odjel jsem na sluzebku a potreboval
jsem se zasobit.

BTW: nekde jsem cetl, ze nejhorsi je smrt vydesenim :)

ale nic ve zlym - je to proste zivotni filozofie, nekdo chce zustat
treba v naproste anonymite, ale bohuzel si vubec neuvedomuje, ze to dnes
uz bohuzel nejde.
takze misto toho je treba delat 'aktivni obranu': tedy oddelit svuj
bezny zivot od toho 'nebezneho' a zminimalizovat presahy, jak to jenom jde
(sorry - konec antipolitickeho okenka)

   Sam