High side mereni proudu, ochrana

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Říjen 25 01:41:27 CEST 2016

V kalibrační konstantě?

PH

-----Původní zpráva-----
From: Robert Baranka
Sent: Monday, October 24, 2016 10:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: High side mereni proudu, ochrana

A tych 100R sa kde strati?
:-)
Robo

----- Original Message -----
From: "balu" <balu na k-net.fr>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, October 24, 2016 9:35 PM

Ale hej, toto nie je nic ine ako diferencialny zosilnovac. Rezistory na
cipe su trimovane aby boli rovnake. Ak dam do serie ku internemu 20k
externych 100 Ohm 1%, na presnost to bude mat vplyv zodpovedajuci pomeru
hodnot rezistorov. Ak vezmeme 20k ako idealnu hodnotu vysledna
tolerancia bude 20000 +/-1 Ohm.

b.