High side mereni proudu, ochrana

balu balu na k-net.fr
Pondělí Říjen 24 21:35:26 CEST 2016

Ale hej, toto nie je nic ine ako diferencialny zosilnovac. Rezistory na
cipe su trimovane aby boli rovnake. Ak dam do serie ku internemu 20k
externych 100 Ohm 1%, na presnost to bude mat vplyv zodpovedajuci pomeru
hodnot rezistorov. Ak vezmeme 20k ako idealnu hodnotu vysledna
tolerancia bude 20000 +/-1 Ohm.

b.