High side mereni proudu, ochrana

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Říjen 24 14:10:37 CEST 2016

na co sa pouziva vystup? Je potrebny uplne presny prevodovy pomer 40A ->
4V? Neda sa tych par percent dokompenzovat niekde dalej v signalovej
ceste formou trochu vacsieho kalibracneho koeficientu, alebo inak
nastavenym trimrom?

Nepoznam detailne Vasu aplikaciu, ale zo skusenosti viem, ze ludia
niekedy navrhuju veci so super presnymi suciastkami, aby potom strcili
na vystup trimer na nastavenie zisku. Alebo digitalny sledovac
napajacieho napatia ma super presne delice napatia, ale potom v software
je kalibracna konstanta v rozsahu 30-300% :-)

b.