OT: Programovani termostatickych hlavic z Lidlu?

Tomáš Urbanec tommypnq na centrum.cz
Pondělí Říjen 24 10:31:50 CEST 2016

Takže děkuji za potvrzení,
mě to zase nenapadlo, protože primárně neprogramuju, tak jsem koumal,
jak to výrobce myslel, bohužel v návodě není o této problematice ani
řádek, což mi příjde jako dost velká chyba.
             Tomáš