OT: Externí USB disky - napájení

Vladimír newlad na centrum.cz
Neděle Říjen 23 11:58:53 CEST 2016

Dobrý den,
mám malé pc Zotac, kam se vejde jen jeden hdd, na data tedy používám
externí velký klasický disk.
Potřeba zálohování mne vedla ke koupi dalšího externího disku. Oba jsou
usb 3.0.
A s právě s tím mám (asi) problém. Na pc jsou dva porty usb 3.0, každý
je podle specifikace schopen dodat 900mA,
každý jeden disk funguje bez problémů, když zapojím oba, tak je problém
s načtením.
Bohužel právě kvůli synchronizaci pomocí RealTimeSync musí spolehlivě
pracovat oba.
Zajímavé, že když jeden z disků připojím do jiného usb 2.0, tak je vše v
pořádku.
Jen doplním, že přes hub s napájením (zdroj 5V/2A) je vše ok. Kde je
zakopaný pes, kde dělám chybu?
Nejde napájení usb nějak řídit, nastavit, nějaký sw? Byl bych raději,
kdyby mi tu ten hub nepřekážel.

Děkuji.
Vladimír