Hromadne prejmenovani identifikatoru C

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Říjen 22 21:08:34 CEST 2016

Taky by se hodilo, tak jsem zkoumal jak na to. Ono by to mělo rozumět
syntaxi jazyka C takže přejmenování by bylo nejlíp udělat někde na
úrovni AST. Clang na to má jakési API, tak jsem si s tím odpoledne hrál.
Našel jsem i příklad
https://github.com/eschulte/clang-mutate
jenže 2 hodiny trvalo jen to přimět ke spolupráci s mou verzí clang.
Pochopit jak to vlastně funguje by bylo dalších pár dní práce, sice na
tom nic nebude, ale to API je ukrutně nepřehledné. Tolik času tomu
obětovat nechci, není motivace.
Takže nezbude než to dělat i nadále ručně, ono to v IDE zase není takové
drama. Nebo možná někdo poradí dobrý nástroj na refaktorizaci kódu,
který to bude umět.

Mrazík