OT: Programovani termostatickych hlavic z Lidlu?

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Pátek Říjen 21 16:55:55 CEST 2016

Dobrý den,
u těch co mám z Lidlu já to vypadá, že dny jsou prostě vždy
individuální, pouze se, když dáte programovat období, nastavení
překopíruje do všech dnů, kterých se to období týká.

L.