OT: Raspberry Pi - problem s cached

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Říjen 20 09:44:51 CEST 2016

A ono se to neděje? 25M je přece dost volné paměti. K čemu potřebujete
volnou paměť? Není lepší ji použít na cache?

Zkuste jednoduchý prográmek, který alokuje třeba 50MB a vyplní ji něčím
(jinak se AFAIK ve skutečnosti nealokují fyzické stránky) a uvidíte, co
se stane.

Příkazem vmstat 1 si můžete vypisovat informace, pro vás je zajímavé bi
a bo, to je reálné používání swapu. Jinak řečeno statických 56KB ve
swapu zřejmě nebude problém. Jádro si prostě řeklo, že tyto stránky v
RAM nepotřebuje a raději věnuje RAMku pro cache.

L.