Plochy prepojovaci kablik, was: Trochu OT: Detektor CO

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Čtvrtek Říjen 20 08:15:41 CEST 2016

myslím že kúzelné slovko je "jumper cable"
http://www.mouser.sk/Wire-Cable/FFC-FPC-Jumper-Cables/_/N-ad930?P=1z0wxp6
niečo málo má aj Distrelec. Inak je to bieda.
Robil som s tými papierovými a parádna robota. Vodiče sú pocínované, ohyb
pomocou okrúhlych klieští alebo na skrutkovači.
Videl som aj tie v PVC izolácii (ale nerobil s nimi) a tie sú dodávané už
odblankované, stačí tú koncovú izoláciu stiahnúť.
Z tohoto dôvodu sa predávajú v konkrétnych dĺžkach.

Ovšem ta cena....

p.j.

Dňa 20. októbra 2016, 6:56, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):