Re: zesilovač zvonění mobilu

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Říjen 18 14:53:03 CEST 2016

Preco arduino? 6 alebo 8 nohovy PIC to zvladne.

ESP az tak moc nepoznam...ale co som cital, tak nevie ani AdHoc mod.
Vychadza mi to tak, ze jeden ESP musi byt AP a dalsich X by boli klienti
napojeni na AP. A to AP by muselo kazdemu zvlast rozposlat spravu ze
zvoni. No a dalsie komplikacie s IP adresami.

NRF vysle na kanali na nejaku "adresu" a 100 dalsich NRF to prijme
naraz. Ziadne komplikacie.

--
iko

Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.