Osciloskop

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Říjen 18 13:56:40 CEST 2016

Dobrý den všem,

existuje nějaký fyzicky a cenově dostupný digitální osciloskop, který by u
horizontálního ovládání rozlišoval:
- změna t/div: změní se čas na dílek, pozice synchronizace zůstává na místě.
- zoom: obraz se horizontálně zvětší tak, aby původní střed zůstal na místě.
(tzn. tak jako to měly analogové osciloskopy)

Běžné ovládání, kdy se změna časování chová jako zoom mi extrémně
nevyhovuje. Mám rád synchronizaci vlevo, protože mě obvykle zajímá, co se
děje potom. Tzn. nemusí nutně mít ty dvě oddělené funkce, ale jde o to, aby
se při změně t/div neměnila poloha synchronizace na displeji, i když nebyla
uprostřed.

Díky,
PH