Re: zesilovač zvonění mobilu

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Říjen 18 14:13:08 CEST 2016

Dobrý den,

Dík za všechny nápady.
Vybral jsem z toho 2 varianty.
První mi poslala Saša soukromě. Jedná se o stojánek na mobil, který
snímá vibrace. Při vibracích bezdrátově zapne signalizaci. Bohužel cena
je asi jako za 2 mobily, ale je to dobrá inspirace.
Vyrobit stojánek, k němu otřesové čidlo, ESP8266 a vysílat to na
přijímače s ESP po bytě, ke kterým bych připojil nějaké blesky. Buď ze
starých foťáků, pokud by se mi je podařilo sehnat, nebo něco z ebay.
Druhá možnost je místo otřesového čidla připojit tu stavebnici od
Flajzara, a zbytek stejný.

Naslouchátko mu v uchu celý den vadí. Většinou má na uších bezdrátová
sluchátka, a do nich puštěnou TV. To by možná šlo také využít, přimíchat
mu do vstupu vysílače nějaký signál, že zvoní telefon.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora