Trochu OT: Detektor CO

jurp jurp na volny.cz
Úterý Říjen 18 10:07:26 CEST 2016

J.j. Tenhle znam. A jeste jsem se k nemu nedostal. Prioritu mely jine ukoly.

A ted z jineho soudku.
Jaky mate postup, kdyz koupite neco na Aliaexpresu, nebo Ebay dostat to
ucetnictvi firmy?
U obou nedostanete zadnou platnou fakturu. Ja jsem treba s timhle
narazil u ucetni, vcetne
danove poradkyne.

JURP

---