Re: zesilovač zvonění mobilu

Úterý Říjen 18 09:07:58 CEST 2016

Mobil generuje rušení, které využívaly různá blikátka přilepená na
anténu, je to ale slyšet i když přiblížíte mobil k nějakému audio
zesilovači. Takže spíš než mikrofon bych použil nějaký detektor toho
rušení a pak už si tím můžete spínat, co chcete, třeba lodní sirénu
nebo maják ze sanitky.

Pro inspiraci, jak na ten detektor, viz třeba tenhle jednoduchý
ovladač pomocí GSM, je tam ke stažení i návod včetně schématu:

http://www.flajzar.cz/ostatni/univerzalni-dalkove-ovladani-gsm.htm

P.K.