Trochu OT: Detektor CO

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Říjen 17 21:31:20 CEST 2016

Taky hledam maly, primerene levny NDIR snimac a pokud mozno snadno
dostupny.

Delal jsem senzory s Figarem 4161 a po pravde nic moc.
Kazdy ukazuje jinak (coz je logicke), ale hoodne rozdilne.
Nakonec se z nich bere jen orientacni pomerova hodnota.
Umrtnost versus cena se mi ale krajne nelibi. Z ~10ks mi jeden umrel do
3 mesicu a po dalsim 1 roku byl dalsi K.O. A mam pocit ze pak jeste
jeden. Kdyby stal 50-100,-Kc, tak nad tim mavnu rukou, ale pri
cene <700,- to na..re.
Ted uz i ty ostatni maji po 4 letech sestupnou tendenci signalu, ale to
odpovida zivotnosti kapsle.

JURP