Prosba o pomoc s Wireshark

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Neděle Říjen 16 21:45:06 CEST 2016

Doporučuju zkusit jiný notes. Setkali jsme se s něčím podobným taky.
Série asi 10 stejných ntb, klonovaný systém (W10), na některých je vidět
jen polovina komunikace, na jiných vše. Během rozumného času jsme to
nevyřešili, takže jsme začali používat jen ta funkční zařízení. Pokud by
někdo přišel s teorií, můžu tomu nějakou chvíli obětovat na
potvrzení/vyvrácení.
T.V.