Re: Termočlánek v plynovém spotřebiči

jurp jurp na volny.cz
Neděle Říjen 16 20:00:14 CEST 2016

Je to plynar. Na fy nam taky spravoval kotel. Jen je na roztrhani a
je kumst ho sehnat. Tak asi nejaky mel, ale dopasovaval to do kotle
min. 20let stareho.
S dily do kotlu to bude asi mizerie. Na predchozi firemni budove jsme
meli nejaky francouzky kotel ~10let stary a servisy od nej daly ruce
pryc. Zadne dostupne dily. Jeste naposledy jsem do nej dopasovaval
nejakou jinou zapalovaci elektrodu a drbal jsem se s tim skoro cely den.

JURP