Re: Termočlánek v plynovém spotřebiči

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 16 19:37:27 CEST 2016

Díky za tip, zkusím tam ráno zavolat.
Pokud to nevyjde, tak tohle by snad měla být jistota, ale asi až ve
středu (pošta).
http://www.dilynakotle.cz/nahradni-dily_k171/dily-na-plynove-kotle_k174/termoclanky_k95/
Mají velmi slušné ceny a široký sortiment, dokonce mají výdejnu pro
osobní odběr v Brně.

Mrzí mě, že ten kotel není u mě ale u rodičů (hodina cesty).
Jinak bych docela rád zaexperimentoval s tím simulátorem termočlánku.
Tím bych jednak
ověřil, že zbytek je OK, a taky by se to tak dalo dočasně provozovat
(pod dohledem).
Kdysi jsem starou Destilu provozoval tak, že jsem přímo ten ventil
podepřel sirkou.
Ale tady se dovnitř snadno neumím dostat, tak ten externí napaječ by byl
docela
elegantní nouzové řešení.

PL