Re: Spínaný zdroj - kondenzátory

Halen halen na seznam.cz
Neděle Říjen 16 16:19:39 CEST 2016

Tak by mě zajímalo, co s tou keramikou je. Po výměně za elektrolytický
kondenzátor, zdroj korektně naběhl. Mám dva ESR metry (zajíc a ten ruský
s PIC) a u keramiky je kapacita každého 9uF (3 paralelně, tedy 27uF) a
esr je 0.0 Ohm. Dal jsem tam dle doporučení japonský low esr 47uF a
zdroj maká. Je to zapojené u obvodu ICE3BR0665 jako filtrační
kondenzátor u VCC větve.

S původní keramikou to jelo pouze při podchlazení sprejem. Tak, a teď
babo raď proč ta keramika blbne.

Honza