prevodniky napetovych urovni

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 15 20:28:17 CEST 2016

Tohle řeším vždy přímo ve vyráběném zařízení.
Když je předpoklad, že ho budu připojovat k 3.3V logice (tedy v praxi
dnes už prakticky vždy), tak na vstup automaticky dávám 74xxT
(samozřejmě když je vyráběné zařízení určeno na 5V).
A stejně tak na výstup pak 74AHC s napájením 3.3V (když to má
být rychlé), nebo aspoň sériový odpor (když to může být pomalé).

Dneska už za standardní úrovně považuji CMOS 3.3V, nikoli
historické CMOS 5V.

PL