TIA Portal - was Male 32b MCU - jake, ktere, ci?

Sobota Říjen 15 19:24:33 CEST 2016

Kdyz uz jsme OT u TIA....   Me nedavno malem trefilo, po celodenni praci
a pravidelnem ukladani to pri celkem neskodne operaci spadlo... Projekt
byl ulozen naposledy rano a to jsem chytal otacky, nastesti sel program
kupodivu vycist z PLC komplet.
Takze bacha, save asi neni uplne save ;-)
Ale jinak to docela funguje, uz jsem videl horsi softy pro PLC...