iMAX B6, bolo: NiZn akumulatory

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Sobota Říjen 15 15:33:39 CEST 2016

On Sat, Oct 15, 2016 at 02:17:44AM +0200, Petr Labaj wrote:
> No jo, ale když ony LiIonky jsou dneska prakticky všechny 4.2V.
> Já je sice taky nabíjím níž (LiPolky taky), ale zas tak moc to tomu
> výrobci asi vyčítat nelze. Že "jste tak zvyklý" asi pro něho není příliš
> podstatné. Samozřejmě to "mírně přes" už je špatně.

No to plati pro ty novejsi typy. Starsi Lion to odskacou. Nove jsou
dokonce nektere uvadene az 4.3V (jestli to nejsou nejake sfalsovane
udaje). Faktem je, ze rada mensich nabijecek nabiji vklidu na
cca 4.23V :(. Njn, me je holt lito oddelat ty stare. Takhle jsem nejakou
nabijel a jenom to puflo a uz byla jako odpojena uvnitr.

No ja si kucham stare accu-packy z notebooku a tam mam skalu clanku
ruznou a tezko se dohledava kterej je na kolik, tak jsem radeji za tech
4.1V. Svagr prinesl 3 akusroubovaky puvodne na NiCd - samozrejme vsechny
uz mely chciple clanky. Nacpal jsem do nich tedy prave stare clanky
z notasu a chtel jsem mu k tomu dat nabijecku s balancovanim...
Proto jsem chtel koupit novou. Bohuzel jsem vybral tu s tim 80W na
krabici a ona na LiON jela na 4.2V a pak se docetl, ze to je zrovna
nejaky nestastny klon. Ackoliv jak jsem ji vevnitr prohlizel - je
udelana docela hezky...

--
Zito