iMAX B6, bolo: NiZn akumulatory

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pátek Říjen 14 20:37:18 CEST 2016

On Fri, Oct 14, 2016 at 05:44:06PM +0200, iko wrote:
> Ten DE warehouse vyzera dobre. Neviete, ci je to normalny klon s atmega?
> zeby som to flashol na ten cheali.

Tak jsem to otevrel a trochu odklonil LCD a vypada to, ze tam je
ATmega32A. Tedy by to flashnout melo jit. Na spodni stranu prilehaji
pouze 2x TO220.

Co se tyce toho "80W" klonu, tak ten zevnitr nevypadal vubec
spatne. Skoda ze takhle plejtvaji energii na vytvareni dalsich a dalsich
klonu.

https://i.imgsafe.org/1233ae2ec7.jpg
https://i.imgsafe.org/1259d63551.jpg

--